مدیریت امور پردیس های استان خراسان رضوی

در نخستین روز نشست معاونان توسعه منابع و هماهنگی امور برگزار شد:
کارگاه های تخصصی پیرامون امور بودجه ای، مالی، اداری و پشتیبانی دانشگاه فرهنگیان

چهارمین نشست آموزشی و تخصصی معاونان توسعه منابع، امور دانشجویی و هماهنگی امور مدیریت پردیس های استان، پردیس ها و واحد های تابعه دانشگاهی  دانشگاه فرهنگیان در بخش عصرگاهی روز نخست با برگزاری کارگاه های چهار گانه پیرامون مسائل و امور مالی، بودجه ای، پشتیبانی و منابع انسانی با حضور مسئولان و روسای ادارات مربوطه در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه ادامه یافت.

 در این نشست معاونان توسعه منابع و امور دانشجویی مدیریت امور پردیس های استان و پردیس های دانشگاهی و همچنین معاونان هماهنگی مدیریت های استانی و واحد های تابعه دانشگاه با حضور مدیران کل معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع  در چهار گروه مجزا به بحث و تبادل نظر و بررسی نقاط قوت و ضعف پرداختند.

 دکتر مصلحی مدیر کل برنامه و بودجه  طی سخنانی به تبیین مولفه ها و آسیب شناسی  تفاهم نامه بودجه استانی در سال 95، مباحث مربوط به ساماندهی امورفضا و تجهیزات و نیز تبیین الزامات و پیش بینی ساختار کلان بودجه دانشگاه در سال 96 پرداخت.

همچنین در بخش مسائل مربوط به امور مالی دانشگاه دکتر چناری مدیر کل امور مالی مطالبی در خصوص قوانین و آئین نامه های مالی و معاملاتی، اتوماسیون جامع مالی و تبیین مولفه های اصلی حسابداری تعهدی، سیستم های نگهداری اموال و بیان مواردی از قوانین ممنوعه مطالبی را عنوان کرد.

محمدی مدیر کل منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان در کارگاه های برگزار شده امور اداری به بیان مطالبی در خصوص ساختار سازمانی، انتصابات، ساماندهی نیروی انسانی، ماموران و انتقالی ها، شرح وظایف و شرایط احراز آن، همتراز نمودن پست های جانبازان عضو غیر هیات علمی به بررسی و تبیین فرایندهای اداری – استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی، آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف ساماندهی نیروی انسانی در سال 95، پیش بینی نیازهای دانشگاه و مولفه های تاثیر گذار در ساماندهی سال 96 و موضوعات مرتبط با امور تطبیق اعضای هیات علمی پرداخت.

همچنین وی به آماده سازی تفاهم نامه ساماندهی، سامانه حضور و غیاب تحت وب و مسائل مربوط به تقلیل ساعات کار اشاره کرد.

 در بخش دیگری از کار گاه های برگزار شده دکتر علی نژاد مدیرکل اداره پشتیبانی و رفاه کارکنان دانشگاه نیز در جمع معاونان مطالبی در خصوص طرح جامع خدمات رفاهی منابع انسانی دانشگاهی و آسیب شناسی، بیمه تکمیلی درمان کارکنان دانشگاه، ساماندهی امور انبار با نگاه ویژه به سامانه انبار گردانی، رفاهیات اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی، هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه اعضای هیات علمی و نیز شرایط و مشمولان وام بانک تجارت پرداخت.

همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و موضوعات اجرایی و رفاهی کارکنان از دیگر موارد عنوان شده در این کارگاه بود.