مدیریت امور پردیس های استان خراسان رضوی

اطلاعیه حذف اضطراری در نیم سال اول 1402-1401

مطابق تقویم آموزشی دانشگاه امکان ثبت درخواست حذف اضطراری توسط دانشجویان درسامانه گلستان از روز شنبه 1401/09/26لغایت دوشنبه 1401/09/28 از طریق پردازش پیشخوان خدمت - بررسی درخواست مشکلات آموزشی-لینک درخواست جدید امکان پذیرخواهد بود ، حذف اضطراری  صرفا در یک درس نظری(فاقد غیبت کلاسی ...)  امکان پذیر خواهد بود .

مطابق اطلاعیه اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه امکان ثبت درخواست حذف اضطراری توسط دانشجویان درسامانه گلستان از روز شنبه 1401/09/26لغایت دوشنبه 1401/09/28 از طریق پردازش پیشخوان خدمت - بررسی درخواست مشکلات آموزشی-لینک درخواست جدید امکان پذیرخواهد بود ، حذف اضطراری  صرفا در یک درس نظری(فاقد غیبت کلاسی ...)  امکان پذیر خواهد بود .

مراحل گردش فرایند حذف اضطراری به شرح ذیل می باشد :1-ثبت درخواست و تائید و ارسال آن توسط دانشجو   2- تائید استاد راهنما     3- تائید مدیر گروه آموزشی    4- تائید معاون آموزشی   5- تائید کارشناس آموزش

شایسته است  اساتید راهنما , مدیران گروه , معاونین و کارشناسان محترم آموزش  ،  اقدامات  لازم  به منظور  ارجاع درخواست دانشجویان (تائید / عدم تائید) را به صورت مستمر  حداکثر تا تاریخ 1401/09/29 از طریق پیشخوان خدمت در سامانه گلستان  صورت پذیرد.(کارشناسان محترم آموزش می توانتد از طریق گزارش 1301  وضعیت درخواست های دانشجویان-برای نوع درخواست 91:- را تا قبل از اتمام بازه تائید حذف اضطراری پیگیری و راهبری نمایند)

*تذکر مهم : حذف اضطراری زمانی نهایی می گردد که در اطلاعات جامع دانشجو در مقابل درس مورد نظر در ترم جاری عبارت حذف  اضطراری درج شده باشد.