اطلاعیه حذف اضطراری در نیم سال اول 1402-1401
مطابق تقویم آموزشی دانشگاه امکان ثبت درخواست حذف اضطراری توسط دانشجویان درسامانه گلستان از روز شنبه 1401/09/26لغایت دوشنبه 1401/09/28 از طریق پردازش پیشخوان خدمت - بررسی درخواست مشکلات آموزشی-لینک درخواست جدید امکان پذیرخواهد بود ، حذف اضطراری صرفا در یک درس نظری(فاقد غیبت کلاسی ...) امکان پذیر خواهد بود .
مطابق اطلاعیه اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه امکان ثبت درخواست حذف اضطراری توسط دانشجویان درسامانه گلستان از روز شنبه 1401/09/26لغایت دوشنبه 1401/09/28 از طریق پردازش پیشخوان خدمت - بررسی درخواست مشکلات آموزشی-لینک درخواست جدید امکان پذیرخواهد بود ، حذف اضطراری صرفا در یک درس نظری(فاقد غیبت کلاسی ...) امکان پذیر خواهد بود .
مراحل گردش فرایند حذف اضطراری به شرح ذیل می باشد :1-ثبت درخواست و تائید و ارسال آن توسط دانشجو 2- تائید استاد راهنما 3- تائید مدیر گروه آموزشی 4- تائید معاون آموزشی 5- تائید کارشناس آموزش
شایسته است اساتید راهنما , مدیران گروه , معاونین و کارشناسان محترم آموزش ، اقدامات لازم به منظور ارجاع درخواست دانشجویان (تائید / عدم تائید) را به صورت مستمر حداکثر تا تاریخ 1401/09/29 از طریق پیشخوان خدمت در سامانه گلستان صورت پذیرد.(کارشناسان محترم آموزش می توانتد از طریق گزارش 1301 وضعیت درخواست های دانشجویان-برای نوع درخواست 91:- را تا قبل از اتمام بازه تائید حذف اضطراری پیگیری و راهبری نمایند)
*تذکر مهم : حذف اضطراری زمانی نهایی می گردد که در اطلاعات جامع دانشجو در مقابل درس مورد نظر در ترم جاری عبارت حذف اضطراری درج شده باشد.