مدیریت امور پردیس های استان خراسان رضوی

برگزاری آیین نکوداشت و قدردانی از تلاش ها و خدمات نیروهای پشتیبانی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

صبح امروز، 28 مرداد 98، آیین نکوداشت و قدردانی از خدمات و تلاش های نیروهای شرکتی حوزه پشتیبانی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این آیین که در مرکز آموزشی ثامن الحجج (ع) مشهد برگزار گردید، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با تأکید بر این که نیروهای پشتیبانی نقش اساسی و مؤثری در فرایندهای دانشگاه دارند، بیان کرد: خدمات شما همیشه مد نظر مسئولان قرار دارد و شما در قلب همه جا دارید.

دکترسیدجمال وزیری ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان مأموریت های متعددی دارد که موجب می شود نیروهای پشتیبانی حتی در ایام تعطیل نیز زحمات بسیاری را متقبل شوند.

وی با اشاره به این که خانواده این نیروها بار سنگین زندگی را به دوش می کشند تا آنان بتوانند با فراغ بال کار کنند، خطاب به آنان گفت: این آیین هم به قصد تقدیر از شما و هم به منظور قدردانی از خانواده هایتان برگزار می گردد.

دکتر وزیری با اشاره به این که در سال تحصیلی آینده 2400 دانشجوی کارشناسی پیوسته جدید به دانشگاه فرهنگیان استان وارد خواهند شد، اظهار داشت: اگر زحمات خالصانه و بی دریغ شما نباشد بار سنگین فعالیت ها به مقصد نخواهد رسید.

در ادامه این جلسه معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان در سخنانی بیان کرد: نگاه ریاست دانشگاه به گونه ای است که همه بخش ها دیده شوند و به همه کارکنان توجه گردد.

سیدکمال الدین حسینی با بیان این که سه روش برای مواجهه با کار نیک افراد وجود دارد، این سه روش را شامل جبران، شکر و سپاس زبانی و قلمی، و نیز ناسپاسی و قدر ناشناسی دانست. وی افزود: جبران کارهای نیک، عالی ترین روش مواجهه و ناسپاسی و قدرناشناسی بدترین شیوه برخورد است.

حسینی با اشاره به یکی از احادیث امام علی (ع) گفت: امیر مؤمنان (ع) فرموده اند که «بر عهده کسی که به او انعام و احسانی شده، این است که به خوبی و به نحو شایسته، بر نعمت دهنده، نیکی کند و نعمت و احسان او را جبران نماید و اگر از جبران عملی ناتوان بود با ستایشی شایسته و ثنای نیک برخورد کند اما اگر از ستایش زبانی هم ناتوان بود حداقل نعمت را بشناسد و به نعمت دهنده محبت داشته باشد و اگر این را هم ندارد و نتواند، پس شایسته آن نعمت نیست.»

وی با بیان این که "کسانی که کارشان را صادقانه انجام می دهند خداوند به زندگی آنان برکت می آورد"، گفت: تجربه ثابت کرده است که اگر در کارتان صادقانه عمل کنید قطعاً در زندگی خود خیر خواهید دید و در همه امور موفق خواهید بود.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی خطاب به نیروهای شرکتی حوزه پشتیبانی این دانشگاه گفت: سعی کنید هر کاری را که انجام می دهید، این حس را داشته باشید که مهمترین کار است.

وی ادامه داد: شما همواره مورد توجه هستید و این آیین به طور نمادین برای قدردانی از تلاش هایتان برگزار می شود.

برگزاری نشست صمیمی پرسش و پاسخ وضیافت قدردانی از خانواده های نیروهای حوزه پشتیبانی از دیگر بخش های این آیین بود.


نظرات کاربران