مدیریت امور پردیس های استان خراسان رضوی

در جلسه شورای نظارت و شورای مدیریت امور پردیس های استان تصویب شد:
تشکیل کارگروه اجرایی بیانیه مقام معظم رهبری (گام دوم انقلاب) در همه پردیس ها و واحدهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

صبح دیروز، یکشنبه 26 اسفند 97 آخرین جلسه شورای شورای مدیریت امور پردیس ها و شورای نظارت دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های انجام شده در سال 97 گفت: سال 97 برای دانشگاه فرهنگیان استان سال سختی بود، اما با وجود حجم بالای فعالیت ها و دشواری های موجود، به لطف و فضل الهی و با تلاش کارکنان، همه مأموریت های محوله به شکل مطلوب و با کیفیت خوبی به انجام رسید.

رمضان نیری با بیان این که مجاورت با حرم مطهر رضوی به ما توفیق خدمت به زائران و برگزاری دوره های مختلف کشوری را داده است، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در سال 97 از 27 برنامه کشوری دانشگاه میزبانی کرده است.

نیری ادامه داد: در تابستان گذشته فعالیت های عمرانی خوبی در مراکز و پردیس های استان انجام شد، ضمن آن که در بعد آموزشی نیز موفق بودیم. وی اجرای کامل تقویم آموزشی در نیم سال اول را به عنوان نمونه ای از این موفقیت های ذکر کرد.

مدیر دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به بازخوردهای ارائه شده از سازمان مرکزی دانشگاه گفت: بر اساس این بازخوردها استان خراسان رضوی از نظر سطح برگزاری برنامه ها نسبت به سایر استان ها شاخص تر است.

نیری با اشاره به این که با وجود همه این موفقیت ها باید تحلیل نقادانه ای از وضعیت دانشگاه داشته باشیم، گفت: در این راه می توانیم از منابعی مانند نظرات مخاطبان و دانشجویان، بازخوردهای سازمان مرکزی، گزارش بازدیدهای هیأت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و رهنامه 40 ماده ای ریاست دانشگاه فرهنگیان استفاده کنیم.

مدیر امور پردیس های خراسان رضوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادر شده است، از مدیران پردیس ها و واحدها خواست نسبت به تشکیل کارگروه اجرایی این بیانیه در مراکز آموزشی خود اقدام نمایند.

نیری با بیان این که در اردیبهشت ماه آینده، میزبانی مسابقات قرآن و عترت  جشنواره فرهنگی بر عهده پردیس شهید بهشتی خواهد بود، بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای برگزاری مطلوب این رویداد تأکید کرد.

در این جلسه دکتر مشکاتی، کارشناس مسئول نظارت و ارزیابی مدیریت امور پردیس های استان، گزارشی از بازدیدهای هیأت نظارت وزارت علوم ارائه داد و گزارش رهنامه 40 ماده ای ریاست دانشگاه نیز مورد بررسی قرار گرفت.


نظرات کاربران